Church day

Hej mina kära!
Jag har nu varit här och jobbat i tre veckor. Jag tycker så mycket om min familj. Men jag har varit sjuk ganska mycket, pga allergier och så vidare. Så nu är det beslutat att jag ska byta familj! Jag kommer troligtvis fått en annan familj innom två veckor. Kommer sakna mina söta barn men tror allt kommer att bli till det bättre förhoppnings. Det återstår att se!

Jag vill tacka er alla som har stöttat mig och tänkt på mig dessa veckor. <3

PÅ tal om annat, så har jag varit och shoppat idag, med Neftaly, på Silvia Park tror jag det hette. Fantastisk shopping! som avslutades med underbar sushi, den är så god här, mk bättre än i Sverige.
Visar er kanske några bilder från det en annan dag =)



Skypade med min underbara familj idag för typ första gången,  NI är alla så saknade och älskade<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0