Kia Ora

Kia Ora betyder Hej på Maori down here.
Jag har varit riktigt dålig på uppdatera den senaste veckan. Då internet i huset inte fungerat särskilt bra. Men nu är jag back on track again.

Jag tänkte här sammanfatta vad jag har gjort den senaste veckan lite kort för er.
Förra helgen var jag iväg och surfade med några tjejer, Nanna och Neftaly, det var sjukt roligt! Jag kom faktiskt upp på brädan några gånger, men det var sjukt tufft. Stora vågor med starka undervattensströmmar som välte omkull en gång efter gång. Jag gick ifrån surfingen med en skadad fot och ryggvärk. Men det var så värt det och jag vägrade ge upp, det var bara att ge sig upp på brädan igen oavsett hur många kallsupar med saltvatten man fått.

Efter surfingen åkte vi hem till Neftaly för att laga middag och ha en mysig tjejkväll ihop. Hon bor helt fantastiskt. Huset är enormt, stora vackra ytor med många glasväggar.

Vi gick ut på söndagen ett stort tjejgäng, det var sjukt kul! Dansade hela natten, mycket skratt blev det. Dage efter spenderade jag på stranden med en vän.

Resten av veckan har jag jobbat, åkt iväg med barnen till ett vattenland, parker, stranden, playgrounds och de startade även kindy denna veckan! Sjukt skönt och spännande, då det var Alex första gång. Han älskade det, såå söt!


Tänkte lägga upp lite bilder !




 
fANTASTISK frukost i Remuera
 
Lagar mat tillsammans, har dock inga fler bilder från det som jag fått tillåtelse att lägga upp!

Jag fick en fantastisk rundtur runt om I Auckland en kväll
i



From the road


nedanför vårt hus :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0