New home

Det har hänt mycket den senaste veckan. Jag flyttade ju förra veckan till en ny familj, nytt hem. Det var faktiskt väldigt jobbigt första dagen. Men de bor jättefint, så fräscht och öppet. sen så ligger den i centrala stan. Helt perfekt!
Det är en fin och vänlig familj jag kommit till. De har helt fantastisk mat. Alltid massor utav frukt och bär, sen underbar kryddad god middag. Så det hade inte kunnat bli bättre.
Jag bor på nedervåningen ensa. Känns sjukt skönt med eget rum och badrum då jag inte bodde såhär i det förra hemmet. jag har även en egen ingång så jag kan komma och gå lite som jag vill.
Jag har två barn, Reuben på 20 mån och Sofia på 3 år. Det är fullt upp hela tiden kan jag lova!
Var helt utmattad om kvällarna förra veckan.
Så det var en efterlängtad helg. Min weekend var faktiskt riktigt go. Jag var iväg med några andra tjejer till Raglan. En vacker och grym surfplats på östkusten här i NZ. Det är svart sand längs denna kusten. Sjukt fint är det,
Vi bodde hos Emelies hostfamiljs beach house, det hade perfekt läge mitt i stan och nära till stränderna. Vi surfade, solade, badade, bbq, flummade och träffade mk härligt folk.
Tog en del bilder men de flesta bilderna har de andra tjejerna på sina kameror. Men kan visa er några!
Ny vecka nu med nya äventyr!man vet aldrig vad denna veckan har att erbjuda. men det kommer nog bli grymt!
Jag startade veckan med att ta de nya barnen till en playgroup här nära för att träffa lite nya au pairer och ha det trevligt. Det var riktigt mysigt faktiskt. Imorgon blir det parken och jumping beans för barnen.













Kommentarer
Postat av: Neftaly

Haha fina bilder på mig xD

Postat av: Rebecka

Ja du är super fin som alltid:)

2012-02-29 @ 02:56:53
Postat av: Andrea

Vilket fint inlagg :) Sa skont att du har det bra, vi har det varmt och skont, traffar massa trevliga manniskor! Gor mer inlagg, sa roligt att lassa!!!!



Massa kraamar <3

2012-02-29 @ 05:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0