Upp side down

Hej! Jag känner att jag är lite dålig med uppdateringarna ibland. Men det är så mycket som händer just nu så vet inte riktigt när jag ska skriva eller vad jag ska berätta om.
Allting är bra här iaf! Jag trivs mer och mer i detta land, trots de motgångar man stöter på. Det dar ihop sig nu inför mitt familjebyte som sker på måndag! Ska bli spännande men samtidigt väldigt jobbigt att lämna denna familjen nu då jag fäst mig så vid dem. Så detta är sista helgen jag har med barnen, och den ska jag spendera alldeles själv med dem då föräldarna ska åka iväg över natten för att få lite ensamtid. Fick höra att de inte varit iväg ensamma på över ett år, så jaa de är defenitivt värda denna egentid!
Mina två sista dagar har allting känts upp och ner vänt. Jag råkade ut för en jobbig händelse här när jag var nere på stranden som slutade med att jag fick åka polisbil runt och sedan hänga med till polissationen. Det känns mycket bättre nu men alltid obehagligt när något sådant händer. Det var inget farligt. En creapy man som försökte sig på saker, höll fast min arm och sedan förföljde mig. Men allt gick bra, thanks god. 
Polisena var fantastiska. Så förstående och hjälpsamma. De tog det hela mk allvarligt och gör en riktig utredning om denna man. Jag fick även en rundtur i polisbilen efterå



Detta fotot visar exakt vad jag kände för stunden. Uppgiven och trött på Creapy men och bara, ah matt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0