Auckland City

En dag i Auckland City, tog båten för att ta mig över på smidigaste sätt ifrån där jag bor för några dagar sen :)
Auckland är en fantastisk stad med mycket att se och göra!
Hade min första riktiga shoppingrunda sen jag kom hit faktiskt, helt galeeet! En sån underbar känsla att få gå in i fina butiker igen med massa inspirerande kläder upphängda.
Hade en trevig dag, trots att jag fick hänga i staden själv, Då jag typ är den enda som är ledig mitt i veckan.
Ikväll ska jag ut och äta. Sen imorgon har jag en rolig dag att se fram emot, först kyrkan där jag lärt känna sköna ungdommar, sen shopping på en av Aucklands största och bästa shoppingmall med Neftaly. It´s gonna be AWESOME!








Coffée date, trevlig prick som hade en timma över från jobbet

Kommentarer
Postat av: mikaela - au pair i nz.

Vart runt omkring Auckland håller du till? :)

2012-02-28 @ 01:47:05
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej mikaela! Jag är lite runt om. Men bor i Grey lynn hos en familj och är rätt mycket inne i city och runt om new market, ponsonby rd.

Vart bor du?

2012-02-29 @ 02:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0