Playing with the kids

Jag har jobbat rätt mycket de senaste dagarna. Vilket har varit jobbigt då jag varit/är halvsjuk.. Här är Lite olika bilder från mina senaste jobbdagar! Här är en söt bild  på mig och min lilla alex från en dag då jag mådde rganska dåligt faktiskt, ögonen igensvullnade och vit som ett lakan i ansiktet, som ni ser haha. 
Alex är alltid go men speciellt en morgon så var han extra go, han kröp upp bredvid mig i sängen och sa " Becka come, miss you, I Alex want hug" och gav mig så mycket kramar och pussar så jag genast kände mig bättre.. Kärlek <3
(riktigt dålig kvalitet på denna bilden dock..)




princess


Deras nya badkläder




My fireman

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, åh va mysiga barn!! han ersätter mig ganska bra då? ;D

2012-02-03 @ 12:05:58
URL: http://rebeckaperssonreser.blogg.se/
Postat av: Farsan

What a wonderful little boy

2012-02-04 @ 19:22:35
Postat av: Farsan

And a cute little girl

2012-02-04 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0