LOOK BECKA! LOOOOOK!!

Idag har vi varit på en grym park fullt med äldre bilar, tåg, flygplan, coola rum med eftekter you name it, de hade det mesta! Parken hette Motat och låg här i Auckland. En trevlig utflykt med hela familjen. Barnen hade såå roligt. Speciellt Alex han var i extas.
Jag träffade en ny familj igår, som troligtvis kommer bli min nya familj. De var sköna bodde fint mitt i centraa Auckland och barnen verkade vara väldigt söta. en pojke på ett och ett halvt och en tjej på tre.
Jag får se hur jag gör, har inte bestämt mig riktigt än hur jag ska göra. Men tror jag skulle trivas, de var en väldigt hälsosam familj som åt extremt nyttigt och föräldrarna tränar varje dag. Det kan nog vara bra för mig att bo med dom haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0