Sweet as

I Lördags var jag inne i Auckland city på Kinesiskt nyårsfirande och dess innan på kultutkonst muséet. Det var enormt, vi han bara gå igenom en liten del. Men så häftig konst. Tog dock inte några bilder på mina favoriter, Men jag gillade spegel rummet som ni ser här nedan, det var olika mönster tillsammans med spegelglas, riktigt läckert.
Senare på kvällen mötte vi upp ett gäng brasilianare. Hade en sjukt kul kväll tillsammans. Det var livekonserter, dans, små "matstånd" även med sötsaker. Det var sjukt mycket folk hela kvällen/natten. Jag fick skjuts hem som tur var för buss eller köra själv hade inte slutat väl haha. Jag är en sann trafikfara här då jag har en tendens att köra på fel sida vägen..samt att jag ständigt åker fel med bussarna. Haha vet inte varför jag har så svårt med att hitta, måste vara något medfött.



Kinesisk nyårsfirande i Auckland!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0