Eastern Beach Auckland

De senaste två dagarna har det varit så sjukt varmt väder. Runt 30 grader i vattnet och långt där över i luften. För varmt, är alldeles matt. Men ska verkligen inte klaga för jag älskar värme och är glad att det inte är typ -10 grader som hemma! Detta har inneburit många timmar på stranden. Hade en fantastisk dag igår med en härlig kväll! Jag är så lycklig just nu. Trivs oerhört bra. Familjeproblemen här nere verkar också lösa sig nu snart så det känns bra. Snart bor jag mitt i centrala Auckland istället.
Ska strax ge mig iväg på bio med några av tjejerna här. YEY
Imorgon blir en trevlig utflykt med baren till the Skytower och båten vi tar dit kommer de älska. Pratat om det hela dagen.
Sedan blir det en hel helg med tjejerna. Det ser ut att bli en kanon helg!








Kommentarer
Postat av: Lovisa

vilka fina bilder du har tagit, helt sjuukt ju.. :) love ya gurl <3

2012-02-09 @ 10:13:49
URL: http://rebeckaperssonreser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0