First day as a kiwi

Den nionde januari gick planet från Landvetter som skulle ta mig hela vägen hit till Auckland. Jag åkte 10.30 på måndagen och var framme 14.30 på onsdagen på Aucklands flygplats (hade dock förlorat 12h). Galet lång flygresa! Men det var så värt de. Hade även trevliga människor bredvid mig på alla tre flygplanen.
Jag möttes av min värdmamma och Amelia ett av de två barnen de har, 4 år gammal och är en riktig sötpropp! Fick en stoor kram. De körde mig till ett hotell där alla au pairer skulle spendera våra första dagar tillsammans. Det var en grym vistelse!
   
Trött men förväntansfull tjej efter två dygns flygresa

Söta Amelia :)   Söta Amelia i bilen på väg till hotellet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0