My lovely kids

 
Amelia & Alexander                                              Ute på shoppingrunda tillsammans

       
På trampolinen som de bara älskar!          Alex hjälper mig att laga pannkakor!
    
    Mia älskar att skriva på datorn.
    De dagar då vi varit på stranden har de fått ta sig ett bad efteråt för att skölja av sig sanden. De gillar dock inte att bada i badkaret så därför har vi fått dem till att älska den stora rosa korgen eller vad man nu ska kalla den. Så söta. Mia har fått ta många bad per dag nu då hon fått vattenkoppor stackarn.. och de ska tydligen hjälpa mot klådan.

Detta är en liten sammanfattning av några av sakerna vi gjort om dagarna. Har även varit på "the snake park", olika "play grounds", the gym, spelat tennis, och många bad i havet!

Trivs så bra med barnen. Jag vaknar på morgonen av att Alex knackar på dörren och frågar om han får komma in, kryper ner under mitt täcke och ger mig en stor blöt kyss haha såå underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0