It´s a beautiful day!

New York är verkligen en fantastisk stad. Jag har haft en bra start på veckan här. Det är ett lugnt tempo nu i början mitt i det stressade storstadslivet här borta. Jag har denna veckan börjat mina dagar med ett träningspass med min nya PT här nere. Han är fantastiskt duktig både när det gäller träning och levnadsstätt. Det känns sjukt roligt att få chansen att ha honom att träna mig varje dag. Han har lagt upp ett grymt individuellt program till mig. Känns sjukt bra. Behöver någon som är lite tuff och kaxig som han är också så jag lyssnar. Jag gör alltid allt för att fuska i slutet av träningarna för jag är så slut, men förstår inte varför då han genomskådar det varje gång och ger mig extra, så kanske borde jag sluta med det då det allt annat än lönar sig.

Annars så har jag Varit på möten, ”kurser” att lära mig ta kamerorna rätt haha man känner sig sjukt löjlig ibland. Man ser att vissa av tjejerna här njuter framför kameran men jag känner mig mest obekväm och löjlig, haha kanske det släpper!

Jag har fått massage nu om dagarna tack vare den infektion jag fått i mina vader som strålat upp i ryggen. Skön varm stenmassage. Det är verkligen inte överskattat. Annars så är det luncher och middagar som står på schemat.

Jag har även fått lite guidade turer runt i stan med min underbara chauför. Han är fantastisk, så rolig och ställer verkligen upp, alltid. Klagar inte heller då han får stå o vänta på mig då jag glömt saker i lägenheten. Springer alltid tillbaka minst en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0