San Francisco

Idag så åker jag till San francisco för mina första riktiga plåtningar och en modevisning. Det ska bli sjukt roligt och spännande. Det känns märkligt att allt detta är mitt liv nu. Att få bo så först klassigt, åka limosin över allt sen att göra alla dessa jobb och resor. Det är sommar och höst kollektionen som skall plåtas så jag kommer att få spendera timmar på stränderna. Jag åker dit tillsammans med två andra tjejer och två killar. Tror vi kommer att få det grymt roligt! Alla här som jag jobbar med är fantastiska. Underbara människor som är mk intressanta.
 
Vi ska stanna här tills på söndag så det kommer finnas tid att se sig omkring! Även att tillbringar timmar i solen, hoppas på lite skön färg nu! Uppdaterar er mera när jag är tillbaka från resan.
 
Checka min goa tränare, George. Han blev utsedd till NYC attraktivaste PT. Grattis till honom! Han ser ju helt ok ut. Han är verkligen dúktig på det han gör och kommer kanske även lyckas göra underverk med min kropp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0